Redactie en advies

Wat voor verhaal je hebt als organisatie, wat je kunt bieden én wat je deelt, daar gaat het om. Dé manier om dat te realiseren, is het maken en delen van relevante en waardevolle content. Luisteren en in kaart brengen waar het gesprek over gaat en daarop uw boodschap afstemmen. Zo bouwt u aan uw reputatie.

 

“In verband met een tijdelijke onderbezetting op de afdeling heeft Jan onze organisatie een half jaar versterkt (juni – december 2012). Hij heeft zich bewezen als een veelzijdige, hardwerkende en flexibele collega. In korte tijd heeft hij zich de voor hem onbekende wereld van de brandweer eigen gemaakt.

Op geheel eigen wijze en met inbreng van veel originele ideeën en adviezen heeft Jan onder andere ons jaarverslag ‘aangepakt’ en toegankelijk gemaakt voor een breed publiek. Daarnaast heeft hij vakkundig een aantal beleidsdocumenten voor ons opgesteld en een start gemaakt met het jaarplan 2013. Naast kwalitatieve producten was Jan een prettige collega om mee te werken. Humor en collegialiteit vergezelden hem steeds.”
(februari 2013)

Lean Remmerde, teamleider Incidentenbestrijding, brandweer Buren-Culemborg